תקנון מדיניות זימון תורים וביטול פגישות (כרטיסיות / חבילות / טיפולים / שירותים)
1.מטרת התקנון:
המטרה זה להתוות תקנון בדבר ביטול תורים על ידי לקוחות שרכשו חבילה או כרטיסייה של טיפולים.
מדיניות זו מבטיחה בהירות והגינות בפעילות העסק ומקנה ללקוחות הבנה ברורה של חובותיהם.
2. על מי חל תקנון זה?
תקנון זה חל על כל הלקוחות שרכשו חבילות טיפולים או סוג כרטיסייה של טיפולים מבית העסק.
3.הגדרות:
חבילת טיפול/כרטיס: הכוונה לתוכנית או כרטיסייה או חבילה בתשלום מראש המזכה את הלקוח במספר מסוים של טיפולים או שירותים.
תור: פגישה שנקבעה לקבלת שירותים או טיפולים הניתנים על ידי העסק "נטלי קוסמטיקס"
ביטול: פעולת ביטול או דחייה של הפגישה שנקבעה.
4.הצהרת מדיניות:
4.1 לקוחות שצריכים לבטל פגישה שנקבעה צריך להודיע על כך לבית העסק לפחות 24 שעות לפני מועד הפגישה שנקבעה.
4.2 במידה ולקוח ביטל פגישה תוך 24 שעות מהמועד שנקבע או שלא הגיע לתור בית העסק שומר לעצמו את הזכות לגבות את מלוא הסכום עבור הפגישה שנקבעה.
4.3 מלוא הסכום ינוכה מהחבילה/כרטיסיית טיפול של הלקוח/המטופל.
4.4 בית העסק זכאי לחייב במערכת ואפילו לא לעדכן את הלקוח/מטופל בניכוי סכום השירות.
5. הליכי ביטול:
5.1 ביטול פגישה- על הלקוחות ליצור קשר עם העסק- "נטלי קוסמטיקס" באמצעות ערוצי תקשורת המיועדים לכך על מנת לבטל את הפגישה/תור שלהם.
ערוצי התקשורת הם:
(ערוץ תקשורת ראשון: בשיחת פלאפון במספר – 050-7376194)
(ערוץ תקשורת שני: בשיחת פלאפון במספר – 03-5223344)
(ערוץ תקשורת שלישי: בוואצאפ במספר – 050-7376194)
*הביטול חייב להתבצע לפחות 24 שעות לפני מועד הפגישה שנקבע כדי למנוע חיובים נוספים כלשהם.
5.2ביטול מאוחר:
הליך ביטול מאוחר-במידה ולקוח יבטל את התור שנקבע עבורו תוך 24 שעות ממועד הפגישה שנקבע, יחויב הלקוח במלוא הסכום עבור התור וזה ינוכה אוטומטית מחבילת/כרטיסיית הטיפול של הלקוח.
5.3 אין צורך מסירה:
שימו לב שאם לקוח מבטל את הפגישה שלו, מלוא סכום השירות יחויב אוטומטית. לא יהיה צורך שהעסק ימסור הודעה נוספת לגבי חיוב זה ללקוח. בהזמנת תור, הלקוחות מסכימים למדיניות זו ומבינים כי ביטולים יגררו חיוב מלא ללא צורך בעדכונים נוספים מצד ההעסק שלנו. תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה.
*(אולי להכניס את זה לחשוב ולבחון אם כדאי)
6.(חריגים)
6.1
מצבי חירום רפואיים:
במקרים של מצבי חירום רפואים, על הלקוח לספק תיעוד מתאים (כגון- הערת רופא) בתוך פרק זמן סביר לאחר החמצת הפגישה. בית העסק – נטלי קוסמטיקה רשאי לפי שיקול דעתו, לוותר על דמי הביטול.
6.2
נסיבות בלתי צפויות:
במקרה של נסיבות בלתי צפויות שאינן בשליטת הלקוח (כגון: מצבי חירום משפחתיים, אסונות טבע, בלת"מים..) על הלקוח לפנות בהקדם האפשרי לבית העסק על מנת להסביר את המצב. בית העסק רשאי , לפי שיקול דעתו לוותר על דמי הביטול.
7.תיקונים ושינויים:
בית העסק נטלי קוסמטיקס שומר לעצמו את הזכות לתקן ולשנות תקנון זה בכל עת. כל שינוי במדיניות יועבר ללקוחות דרך ערוצי התקשורת השונים של העסק.
8.פרטי קשר של העסק – לביטולים ובירורים נוספים:
(ערוץ תקשורת ראשון: בשיחת פלאפון במספר – 050-7376194)
(ערוץ תקשורת שני: בשיחת פלאפון במספר – 03-5223344)
(ערוץ תקשורת שלישי: בוואצאפ במספר – 050-7376194)
9.קבלת מדיניות:
בעת רכישה של שירות/טיפול/כרטיסיה וקביעת תור , הלקוח מאשר ומסכים לעמוד המדיניות בתנאים המפורטים בתקנון זה. ומבינים כי ביטולים יגררו חיובים מצד העסק. תודה על ההבנה ועל שיתוף הפעולה!