הזמנת תורים אונליין

מהיום תוכלו לקבוע תור אונליין בקליק בקלות ובנוחות!
מכל מקום שתרצו ומאיזה שעה שתרצו,
בלי יותר מידי מאמץ בכמה שלבים פשוטים!

למה כדאי לקבוע תור אונליין?

חסכון של זמן וכסף

מהיום אתם לא צריכים לשבור את הראש על הזמנת תורים ולחכות בפלאפון עד שיענו לכם, מהיום אתם יכולים לקבוע לעצמכם תור אונליין בקליק במהירות ובקלות!

5% הנחה למזמיני תור אונליין!

שמעתם נכון, מזמיני תור אונליין נהנים מ-5% הנחה על הטיפולים! (בכפוף לתנאים , בהצגה בעמדת התשלום שעקבתם אחרינו ברשתות החברתיות ונתתם חוות דעת עלינו ברשתות החברתיות בסיום הטיפול) *ההנחה יכולה להתבטל בכל שלב ובכפוף לתנאים של החברה.

נוחות וקלות

ההזמנת תורים אונליין מתבצעת בצורה קלה ונוחה שמיועדת לכל אדם אפילו אם אין לכם הבנה באפליקציות, דאגנו שהממשק יהיה ידידותי למשתמש!

תזכורת לגבי התור שלכם!

לאחר שקבעתם תור, המערכת תדאג לתזכר אתכם יום לפני הטיפול של המועד שקבעתם, ככה שאין סיבה שתשכחו את התור שלכם!

אפשרות לערוך את התור הקיים!

במידה וקבעתם תור ואתם רוצים להזיז/לבטל את התור שלכם, בזימון תורים אונליין יש לכם אפשרות להזיז את התור הקיים שלכם לאיזה מועד שתרצו!

השקפה על התורים הפנויים בזמן אמת!

תוכלו לקבל אינדיקציה בזמן אמת לגבי התורים הפנויים שלנו! ככה שלא צריך להתקשר בשביל לדעת אם יש תורים או אין , יש לכם השקפה מלאה על התורים הפנויים שלנו "בהזמנת תורים אונליין"

"הייתי אצל נתן פעם ראשונה לעיצוב גבות ו-וואו יצא מושלם! נתן הוא אדם מאוד נעים, אדיב, מנומס, קיבל אותי בזמן, היה מאוד עדין, שאל אותי מה אני מעדיפה והתוצאה היתה מקצועית ויפה! חשוב לציין שההזמנת תור באינטרנט משפרת גם את החוויה- הזמינות גבוהה וההזמנת תור היא בקליק אחד. בדיוק מה שאני מחפשת בת״א :)"
gili bakshi
ביקורת מתוך הגוגל שלנו

איך מזמינים תור בקליק?

בסרטון זה תוכלו לראות באיזה קלות ונוחות אתם יכולים להזמין תור בקליק אונליין!

"הזמנת תור בקליק משפר את כל החווית שירות שלי!"

איזה כיף לשמוע את זה מלקוחות?
אז למה אתם מחכים לכו להזמין תור אונליין!